وادی عشق

 خیال کردم تو هم درد اشنایی


به دل گفتم تو هم همرنگ مایی


خیال کردم تو هم در وادی عشق اسیر حسرت و رنج و بلایی


ندونستم تو بی مهر و وفایی

 

خیال کردم تو هم درد اشنایی


به دل گفتم تو هم همرنگ مایی


خیال کردم تو هم در وادی عشق اسیر حسرت و رنج و بلایی


ندونستم تو بی مهر و وفایی


 نفهمیدم گرفتار هوایی


ندونستم پس دیدار شیرین نهفته چهره تلخ جدایی


                              تو که گفتی دلت عاشقترینه دلت عاشقترین قلب زمینه


                               همیشه مهربونه با دل من برای قلب تنهام همنشینه


                            چرا پس دل به تیر بی وفایی شده قربانیت بی خون بهایی


                               نفهمیدی اومید نا اومیدی رها کردی دلم رفتی کجایی


ز بس ازار دادی روز و شب دل


                    دل دیوانه ام اخر شد عاقل


                            دل غافل شد عاقل دست برداشت


                                                  ز اومید خیالی خام و باطل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.