جدایی

 نگـــــــاه بارونــــی تـــــو ، غـــارت زده بــه باورم

بعد یه عـــمری عاشقی ، بایـد که از اینــجا برم


من و ببخش که اینروزا ، دستات کمتر میگــیـرم

من و ببخـــــــش که اولِ حــــرفات آخر میـگیـرم



نگـــــــاه بارونــــی تـــــو ، غـــارت زده بــه باورم

بعد یه عـــمری عاشقی ، بایـد که از اینــجا برم


من و ببخش که اینروزا ، دستات کمتر میگــیـرم

من و ببخـــــــش که اولِ حــــرفات آخر میـگیـرم


تصـــــویر زرد رفتــــنم کابـــــوس خواب تــو شده

کویر خشــــک چشم من نقش ســراب تو شده


من و ببخش که باور چشـــــماتُ گــم کرده دلم

گــــرمه نگاه تو ولــــی با تـو دیــــگه سـرده دلم


بارون نـم نم چــــشات چشــــمام تـر نمــــیکنه

دلم تو فکـــــر عـشــق تو شب سحر نمــــیکنه


غرور و بـــــی تفاوتیـــــت از تــو جــدا کرده منـو

مـــن دیگـه باورم شده این بــی تو پر پر شدن و 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.